הכנת טיח חיצוני

יחס תערובת:

מלט שחור - 2 שקים | טיט - 6 שקים | תוסף אקרילי - 1 ליטר | מים - בין 40 ל-50 ליטר

להכנת כמויות גדולות של תערובת טיח חיצונית, השתמשו בכלים מקצועיים: לערבוב כמויות גדולות של טיח חיצוני, שקלו להשתמש במערבל בטון או בציוד מקצועי אחר כדי לוודא טיפול יעיל בתערובת הטיח הכבדה.

להכנת כמויות קטנות של תערובת טיח חיצונית, תוכלו להסתפק בכלים פשוטים: עבור פרויקטים קטנים יותר של טיח חיצוני בצורת עשה-זאת-בעצמך, דלי סטנדרטי של 10 ליטר או יריעת ניילון עבה יעבדו היטב. ודאו שהדלי או היריעה נקיים וללא לכלוך נראה לעין כדי לשמור על איכות תערובת הטיח החיצונית.

הוראות לערבוב טיח חיצוני שלב-אחר-שלב:

שלבו את המרכיבים היבשים וערבבו היטב: התחילו בשילוב כל מרכיבי הטיח החיצוניים היבשים במיכל שבחרת או על המשטח המוכן.

הוסיפו מים בהדרגה ובזהירות: הוסיפו לאט מים לתערובת הטיח החיצונית היבשה תוך כדי ערבוב מתמשך.

ערבבו למרקם הרצוי וודאו שאין כיסי אוויר: ערבבו היטב, וודאו שלא נוצרים כיסי אוויר. אם אתם משתמשים בדלי, הקישו אותו בעדינות על הקרקע כדי לשחרר אוויר כלוא.

בדקו את המרקם: תערובת הטיח החיצונית צריכה להיות קלה לעבודה, לא סמיכה מדי ולא דלילה מדי.

 

יצירת תמהיל טיח חיצוני לפרויקטי בנייה או שיפוץ היא פשוטה ודורשת מיומנויות בסיסיות ותשומת לב לפרטים. ביצוע שלבי ערבוב טיח חיצוניים אלו יעזור לכם להשיג תערובת איכותית.

 

עשו זאת בעצמכם: עם ידע טכני בסיסי, סבלנות ויצירתיות, תוכלו לערבב בהצלחה טיח חיצוני בעצמכם לגמרי.

אם אינכם בטוחים לגבי שלב כלשהו, שקלו לשכור איש מקצוע כדי להבטיח תוצאות איכותיות.

ייעלו את פרויקטי הטיח החיצוניים שלכם עם עצות ההכנה הפשוטות אך היעילות הללו לערבוב ויישום טיח חיצוני. בין אם מדובר בשיפוץ הבית, תיקוני קירות או פרויקטי גבס יצירתיים, שליטה באמנות ערבוב טיח חיצוני תשפר את איכות ועמידות העבודה שלכם.